Poznaj 7 sposobów, które pozwolą Ci nie przytyć w trakcie Wielkanocy!

Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na utrzymanie sylwetki w czasie Wielkanocy. 

1. Zrezygnuj z tego, co jesz na co dzień

Próbowanie wszystkiego, co stoi na stole nie jest najlepszym pomysłem. Powstrzymaj się od jedzenia produktów, które możesz zjeść w każdy inny dzień. Kromka chleba zjedzona w Wielkanoc będzie smakowała dokładnie tak samo jak zawsze -  gwarantujemy. Zamiast niej wybierz to, czego smak sprawi Ci największą radość lub potrawę typowo świąteczną, której nie będziesz miała okazji spróbować przez następny rok. Mazurki zmieszczą się w Twoim przedziale kalorii, jeśli odmówisz sobie codziennych produktów.

2. Warzywa na talerzu 

Uwielbiasz sałatkę jarzynową? To świetnie! Warzywa zawierają dużo błonnika, który pozwala utrzymać uczucie sytości na dłużej. Są lekkostrawne i dostarczają wielu cennych substancji odżywczych. Pamiętaj jednak, że majonez, który często im towarzyszy, jest bardzo kaloryczny! Pomieszanie go z jogurtem nie zepsuje smaku, a znacznie zmniejszy kaloryczność.

3. Białko służy utrzymaniu sylwetki

Jaja, pieczone mięsa  – te świąteczne potrawy możesz jeść bez wyrzutów sumienia. Białko syci na długo i pobudza metabolizm do szybszej pracy. Pomaga też kontrolować poziom cukru we krwi. To ważne, ponieważ spadek cukru oznacza nagły i trudny do powstrzymania apetyt. A już bez tego ciężko się powstrzymać od jedzenia świątecznych potraw cały czas. 

4. Oszczędź kalorie na napojach 

Zrezygnuj ze słodzonych napojów (gazowanych oraz soków). Zamiast tego wybierz wodę, herbatę lub zioła, które wspomogą pracę wątroby. Może być popularna i łatwo dostępna mięta. Uważaj jednak, aby nie popijać posiłków! Po filiżankę herbaty sięgnij minimum pół godziny po jedzeniu, aby nie rozcieńczyć soków trawiennych. Na pół godziny przed posiłkiem możesz też wypić wodę - powstrzymasz się przed przejedzeniem i nie będziesz mieć ochoty na napój w trakcie ani tuż po posiłku.

5. Nie gotuj dla armii

Czy w świętach naprawdę chodzi o to, żeby jeść? To czas, aby zwolnić, pobyć z bliskimi, odpocząć – na tym skoncentruj swoje myśli. Przygotuj mniej jedzenia niż zazwyczaj. Zadbaj o to, by świąteczne potrawy skończyły się wraz z końcem Wielkanocy. Dzięki temu unikniesz dojadania poświątecznych pozostałości i resztek, i szybko wrócisz do zdrowej diety.

6. Nie siedź całe święta przy stole

Idź na spacer. Nieważne kiedy. To może być poranny rozruch lub wieczorny spacer po całodniowym obżarstwie. Poruszaj się. Pozwól organizmowi spalić nadmiar zjedzonych kalorii. Zrób kilka skłonów, wymachów, przysiadów. Od razu poczujesz się lepiej! A jeśli masz w planach gości na cały dzień - zabierz ich wszystkich ze sobą! Na pewno znajdzie się w Twojej okolicy park albo plac zabaw dla dzieciaków, a ciocia i wujek spokojnie będą mogli odpocząć na niedalekiej ławeczce.

7. Zadbaj, aby Wielkanoc nie popsuła Twoich wyników.

Odchudzasz się? Starasz się zrzucić kilka kilo do wakacji? Nie pozwól Wielkanocnym pysznościom pokrzyżować Ci planów. Sięgnij po nasz nowy pakiet! SlimJOY Capsules zablokują wchłanianie się cukru i tłuszczu, a BootBurn Active XXL podkręci spalanie i pozwoli Ci wrócić na dobre tory jeszcze szybciej.