Wakacyjne pokusy, które zagrażają Twojej sylwetce

Urlop, a wraz z nim… lody, gofry, pizza, frytki – morze pokus! Podczas wypoczynku nie liczymy kalorii i często pozwalamy sobie na więcej. W końcu od tego są wakacje! Jeśli jednak nie chcesz wrócić z nich z dodatkowym „nadbagażem”, sprawdź 4 złote zasady, które pomogą Ci zachować wakacyjną sylwetkę również po urlopie.

1. Jedz wszystko… ale z umiarem

Nie przesadzaj w żadną stronę. Należy Ci się wypoczynek i chwila zapomnienia. Ale to nie znaczy, że możesz pozwolić, aby Twój apetyt przejął nad Tobą kontrolę.

  • Jeśli masz ochotę na gofry, zrezygnuj z najbardziej kalorycznych dodatków, które nie dostarczą Ci niczego poza pustymi kaloriami. Zrezygnuj z bitej śmietany i nutelli na rzecz sezonowych owoców – zaspokoją Twoją ochotę na słodkości, a równocześnie dostarczą Ci cennych składników odżywczych.

  • Lody to jedne z najmniej kalorycznych wakacyjnych łakoci, zwłaszcza niskosłodzone owocowe sorbety. Ich niska temperatura mobilizuje ciało do zużywania energii, aby nie doprowadzić do wychłodzenia organizmu. Delektuj się ich smakiem. Niespieszne lizanie lodów sprawi, że bardziej się nimi nasycisz.

  • Jeśli decydujesz się na pizzę, zamów ją na obiad – niech to będzie Twój największy posiłek w ciągu dnia. Dobrym pomysłem jest również zamówienie do niej lekkiej sałatki. Jeśli zaczniesz posiłek od dietetycznej przystawki, łatwiej będzie Ci zjeść mniejszą porcję fast foodu.   

2. Ruszaj się

Podczas urlopu zadbaj o regenerację nie tylko ducha, ale także ciała. Nie oznacza to, że powinnaś spędzić cały dzień na leżeniu na plaży. Dostarcz sobie zdrowej dawki ruchu. Możesz chodzić na spacery lub zwiedzać okolicę podczas wycieczek rowerowych. Pływaj lub biegaj, a jeśli masz ochotę skorzystaj z okazji i spróbuj nowej aktywności, jak windsurfing, kajakarstwo, albo jazda konna.

3. Uważaj na napoje

Soki owocowe ze sklepowej półki, gazowane napoje, słodzone jogurty pitne – to wszystko źródła cukru i pustych kalorii. Sok nie zapewni Ci uczucia sytości, może natomiast poskutkować dodatkowymi kilogramami.

Wakacyjna atmosfera sprzyja także sięganiu po alkohol. Możesz sobie na niego pozwolić, byle z głową. Postaw na wytrawne wino i pamiętaj, aby podczas picia alkoholu, sięgać także po wodę.

4. Zapanuj nad swoim apetytem

Podczas letniego wypoczynku zwykle zmieniasz swój tryb życia – nie musisz wstawać o świcie, więc chętniej kładziesz się późno. Wieczorny relaks z książką, spotkanie z przyjaciółmi czy impreza – to okoliczności sprzyjające sięganiu po tuczące przekąski. W efekcie kładziesz się spać z pełnym brzuchem, a Twój organizm nie jest w stanie strawić całego pokarmu podczas nocnego wypoczynku.

Wieczorne napady głodu w trakcie urlopu mogą być wyjątkowo uciążliwe.  Na szczęście mamy na to sposób! NightBurn to napój, który nasi eksperci opracowali, aby pomóc Ci kontrolować apetyt i spalać tłuszcz nawet podczas snu!

NightBurn to produkt, który warto zabrać ze sobą na wakacje. Zapewni Ci spokojny sen, podczas którego Twoja wątroba będzie miała czas na dogłębną regenerację. To właśnie ten narząd odpowiedzialny jest za metabolizowanie tłuszczu – jeśli jest przeciążony, o co nietrudno zwłaszcza przy wakacyjnej diecie, przestaje być wydajny. Dzięki NightBurn Twoja wątroba zyska wsparcie i usprawni procesy metaboliczne.

Ekstrakt z owoców Garcinia Cambogia, witamina B6 oraz błonnik pokarmowy to składniki, których połączenie pomaga spalać tkankę tłuszczową i zapobiega gromadzenia się tłuszczu w ciele. NightBurn to jedyny spalacz tłuszczu, który można wypić na noc! Jedna szklanka napoju NightBurn wypita wieczorem zapobiegnie nocnym napadom głodu i zmniejszy Twój apetyt na słodycze oraz tłuste dania.

NightBurn to niezastąpione wsparcie podczas wakacyjnych szaleństw, dzięki któremu po powrocie nie musimy obawiać się wejścia na wagę. Spakuj go do swojej wakacyjnej walizki!