Dlaczego natychmiast musisz zerwać z uzależnieniem od cukru?

To jest fakt: spożywamy za dużo cukru. W związku z tym musimmy zrobić wszystko, żeby ograniczyć jego spożycie. Dlaczego? Ponieważ nadmiar cukru ma bardzo negatywny wpływ na nasze zdrowie i dobre samopoczucie. Stanowi jedno z największych zagrożeń dla naszego zdrowia, od otyłości po choroby układu krążenia.

Rollercoaster dla układu krwionośnego

Kiedy przyjmujesz zbyt dużo cukru, Twój organizm może czuć się jak na karuzeli.

1. Najpierw gwałtownie wzrasta poziom cukru we krwi,

2. W związku z tym, podnosi się poziom insuliny (insulina jest hormonem, który umożliwia cukrowi / glukozie przedostanie się do komórek).

3. Insulina usuwa cukier z krwi, przekazując go komórkom, które przychowywują go w postaci tłuszczu.

4. W rezultacie obniża się poziom cukru we krwi, co powoduje zmęczenie i zły nastrój.

5. Przy niskim poziomie cukru we krwi zaczynasz znowu mieć ochotę na cukier!

Uzależnienie od cukru

Cukier jest silnie uzależniający, ponieważ sprawia, że ​​chwilowo czujesz się dobrze, więc często spożywasz go w DUŻYCH ilościach, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Oznacza to, że przyjmujesz  dużo kalorii, co utrudnia proces odchudzania.

Miej oko na indeks glikemiczny

Aby uniknąć nadmiernej konsumpcji wysokokalorycznej żywności o niskiej wartości odżywczej, zwróć uwagę na indeks glikemiczny (IG). Wskaźnik ten informuje, jak szybko cukier z pożywienia jest wchłaniany do krwiobiegu. Pokarmy o wysokim IG, takie jak węglowodany, zwiększają poziom cukru we krwi, powodując szybki zastrzyk energii. Ten nagły wzrost często prowadzi do załamania cukru. To, czego chcesz, to powolne i stałe zwiększanie się energii, czego niestety nie zapewniają słodkie smakołyki.

Jak przerwać błędne koło?

Musisz zrównoważyć poziom cukru. Spożywanie węglowodanów złożonych, zmieszanych z błonnikiem, takich jak owoce i warzywa, produkty pełnoziarniste i białko, może pomóc Ci ograniczyć ochotę na cukier prosty - słodycze. Pamiętaj, aby dodać do swojej codziennej rutyny również umiarkowane codzienne ćwiczenia.

Pij dużo wody, wysypiaj się i dodawaj do diety suplementy diety - te ostatnie mogą pomóc Ci jeszcze bardziej ustabilizować poziom cukru we krwi.

Jakie suplementy wybrać, aby ograniczyć apetyt na cukier?

Nasza wskazówka: SugarOut! Zawiera ekstrakty z cynamonu i białej brzozy, które są naturalnym i skutecznym sposobem na powstrzymanie apetytu na węglowodany i cukier, pomagając schudnąć poprzez zrównoważenie poziomu cukru we krwi. Ponieważ SugarOut stabilizuje poziom cukru we krwi, ogranicza apetyt na słodycze. Przekonasz się, że trzymanie się diety jest o wiele łatwiejsze, gdy nie myślisz ciągle o czekoladowym cieście! Wystarczy 1 kapsułka dziennie, aby przygotować się na sukces i przerwać tę karuzulę nastrojów, którą zapewniał Ci cukier prosty!

Produkty dla Ciebie

KONTROLA ZACHCIANEK
-43%
Cena promocyjna 39,00 zł Cena regularna 69,00 zł
Zobacz produkt

Może zainteresuje Cię również