Tego lata możesz jeść wszystko, na co masz ochotę!

To zdanie przykuło Twoją uwagę, prawda? Chociaż nie chcemy Cię zachęcać do sięgania po wszystko, co tylko nawinie Ci się na talerz, niektóre dowody wskazują na to, że to, jak jesz może być ważniejsze niż to, co jesz! Restrykcyjne diety ą trudne do przestrzegania, szczególnie na dłuższą metę. Co więc robić? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.

1. Zachowaj uważność (mindfullness)

Ile z tych nawyków brzmi znajomo?

  • Jedzenie mimo, że nie czujesz głodu
  • Jedzenie z nudów albo zajadanie stresu
  • Jedzenie tak długo, aż cały talerz będzie pusty, zamiast zrezygnowania z posiłku, kiedy czujesz sytość
  • Jedzenie podczas oglądania ulubionego serialu albo przeglądania mediów społecznościowych na telefonie

Prawdopodobnie wszyscy jesteśmy winni którychś z tych punktów. Zamiast wprowadzać surowe zasady dotyczące tego, co możesz, a czego nie możesz jeść, po prostu jedz wtedy, kiedy czujesz głód i przestawaj od razu, kiedy się najadasz.

Kiedy siadasz do stołu, aby zjeść posiłek, skup się tylko na jedzeniu. Rozkoszuj się zapachem, smakiem i teksturą dania. Przeżuwaj każdy kęs bardzo dokładnie i obserwuj, jak się czujesz. Zwróć uwagę na moment, kiedy nie czujesz już głodu – i przestań wtedy jeść. Ta prosta zmiana może pozwolić Ci na zaoszczędzenie kilkuset kalorii.

2. Nie przytłaczaj się regułami

Ustalanie sobie zbyt wielu ograniczeń, jeśli chodzi o jedzenie może pogorszyć Twoje stosunki z jedzeniem. Jak myślisz, jak długo możesz wytrzymać na diecie, która eliminuje wszystkie Twoje ulubione potrawy? Jak to wpłynie na Twoją motywację, jeśli czemuś ulegniesz, a potem przez kilka dni będziesz zmagać się z poczuciem winy?

Dieta doprowadzi Cię do sukcesu wyłącznie wtedy, kiedy jesteś w stanie jej dotrzymać. Jeśli jest zbyt restrykcyjna, wzrasta prawdopodobieństwo, że się poddasz. Ale… co, jeśli wszystkie Twoje ulubione dania są wysokokaloryczne, pełne tłuszczu i węglowodanów, a dogadzanie nimi sobie może poważnie zagrozić utracie wagi? Na to też jest rozwiązanie!

3. Wypróbuj CarbBlock EXTREME

Na wszystkie te sytuacje, kiedy masz ochotę na paczkę chrupków, pizzę, ciasto albo frytki, ale nie chcesz liczyć ich jako „cheat meal” – mamy CarbBlock EXTREME! Ten innowacyjny produkt zablokuje ponad połowę (58% tłuszczów i 54% węglowodanów) z Twojego posiłku! W ten sposób możesz sprawić sobie przyjemność bez poczucia winy i konsekwencji.

Po prostu weź 1 kapsułkę, dwa razy dziennie (jedną przed lunchem i jedną przed obiadem) i pożegnaj się z poczuciem winy!

Produkty dla Ciebie

BLOKER WĘGLOWODANÓW
-61%
Cena promocyjna 35,00 zł Cena regularna 89,90 zł
Zobacz produkt