Naucz się kontrolować poziom hormonu odpowiedzialnego za masę Twojego ciała!

Z pewnością wiesz, że hormony dbają o równowagę naszego ciała. Każdy z nich ma określoną funkcję i dba o konkretny aspekt funkcjonowania naszego organizmu. Hormony mają ogromną moc - wpływają nie tylko na nasze zdrowie i dobre samopoczucie, ale także na wygląd i kształt sylwetki. 


Poznaj trzy hormony, które przyczyniły się do tego, że nosisz spodnie o trzy rozmiary większe od swojej przyjaciółki. 

Trzy hormony, które decydują o tym, jaki rozmiar jeansów nosisz: 

Grelina - najlepiej, gdy jest jej jak najmniej 

Grelina jest hormonem głodu, który mówi naszemu mózgowi, że jesteśmy głodni. To właśnie ona jest sprawcą Twojego nagłego wieczornego apetytu.

Leptyna - pomaga w hamowaniu głodu 

Leptyna decyduje o tym, czy jesteśmy najedzeni. To ona donosi naszemu mózgowi podczas posiłku, że już przyjęliśmy wystarczająco dużo energii. 

Adiponektyna - pomaga nam schudnąć chudniemy 

Adiponektyna jest hormonem odpowiedzialnym za spalanie tkanki tłuszczowej. Gdy jest go dużo, to efekty odchudzania są o wiele szybsze.  

Rozwiązanie dla Twojej figry: zwiększenie produkcji adiponektyny! 

Na szczęście możemy mieć wpływ na poziom naszych hormonów. Adiponektyna, czyli nasz naturalny spalacz tłuszczu, tworzy się w brunatnej tkance tłuszczowej zlokalizowanej wokół jamy brzusznej. Nazwa tego rodzaju tkanki tłuszczowej pochodzi od jego specyficznej barwy, która odróżnia go od zwyczajnego tłuszczu odkładającego w innych partiach naszego ciała. Apidonektyna zawarta w brązowej tkance tłuszczowej podnosi temperaturę ciała, dlatego mówimy, że ma właściwości termogeniczne. 

Jeden z naukowców badających brunatną tkankę tłuszczową, endokrynolog dr. Aaron Cypess, odkrył, że jeśli w odpowiedni sposób pobudzimy brunatną tkankę tłuszczową, to może ona produkować o wiele więcej adiponektyny. To odkrycie pozowoli Ci spalić nawet 500 kalorii dziennie!

Jak zwiększyć produkcję apidonektyny? 

Istnieją 3 sposoby na zwiększenie produkcji tego hormonu: 

Dieta śródziemnomorska bogata w zdrowe tłuszcze

Dieta śródziemnomorska jest jednym z najzdrowszych sposobów odżywiania.  Badania wykazały, że jadłospis bogaty w świeże owoce, zioła i warzywa, ryby oraz zdrowe tłuszcze pochodzące z nasion i oliwek może stymulować produkcję adiponektynyBadanie, opublikowane w sierpniowym numerze prestiżowego czasopisma American Journal of Clinical Nutrition, wykazało, że kobiety stosujące dietę śródziemnomorską miały o 23% więcej apidonektyny w organizmie.

Ciekawe! Inne badania wykazały, że nadmierne spożycie nasyconych kwasów tłuszczowych może znacznie obniżyć poziom adiponektyny w organizmie. Wybieraj źródła zdrowego tłuszczu:  awokado i orzechy włoskie.

Zimna temperatura 

Prawdopodobnie pominiesz tą radę, ale badania naukowe wykazały, że codzienna ekspozycja ciała na działanie niskich temperatur jest bardzo skuteczną metodą pobudzającą produkcję apidonektyny. Pewien eksperyment naukowy wykazał, że mężczyźni narażeni na zimno stracili w ciągu 14 dni aż 0,5 kg tłuszczu 

Suplement diety z trzema składnikami aktywnymi 

Naszą firmę od lat fascynowała ogromna moc adiponektyny i udało nam się zamknąć ją w kapsułkach AdipoSlim STRONG! Te niesamowite kapsułki zawierają aż 3 składniki aktywne, które aktywują produkcję adiponektyny w brunatnej tkance tłuszczowej. 

  • antocyjany z opatentowanego wyciągu z soku z czerwonej pomarańczy Morosil®
  • katechiny z opatentowanego wyciągu z zielonej herbaty Phytofare®
  • kapsaicyna z opatentowanego ekstraktu z czerwonej papryki Capsifem® 

Sprawdź jego siłę

1 kapsułka dziennie suplementu AdipoSlim pomoże Ci zwiększyć aktywność brunatnej tkanki tłuszcozwej i podnieść poziom adiponektyny.