Nietypowe triki na utratę wagi, z których niewiele osób zdaje sobie sprawę 

Każdy, kto decyduje się zrzucić nadmierne kilogramy, bez wątpienia styka się z zasadami i wytycznymi jak poradzić sobie z utratą wagi. I wszystkie wskazówki brzmią w ten sposób: należy jeść więcej warzyw, a mniej kalorii, do diety trzeba włączyć więcej białka, a niezdrowe tłuszcze całkowicie wykreślić z menu… 

Każdy ma inny metabolizm, nawyki żywieniowe i cel, więc też proces utraty wagi wygląda inaczej.


Niżej przedstawiamy 5 niesamowicie prostych metod, które przydadzą się każdemu, kto chce stracić na wadze.


Nie przesadź ze zróżnicowaniem na talerzu


Dietetycy polecają najbardziej zróżnicowaną i urozmaiconą dietę. Oczywiście nie ma w tym nic złego, dopóki nie ma zbyt dużej różnorodności w każdym posiłku. Jeśli masz różne rodzaje potraw na talerzu (nawet jeśli są zdrowe!), zjesz więcej niż gdybyś miał bardziej wyjątkowy posiłek.


Sałatka na obiad?


Jednym z najbardziej powszechnych błędów podczas odchudzania jest jedzenie tylko sałatki na obiad i nie jedzenie do pełna. Sałatka na obiad nie przyniesie Ci nic oprócz głodu aż do następnego posiłku i zwiększy prawdopodobieństwo sięgania po niezdrowe przekąski.


Jeśli zdecydujesz się na jedzenie sałatki na obiad, dorzuć do niej trochę mięsa lub innego rodzaju białka. Białko zapobiegnie głodowi i zapewni uczucie sytości na dłużej.



Odsuń od siebie pokusy


Prostym sposobem na ułatwienie sobie utraty wagi jest pozbycie się z najbliższego otoczenia wszystkiego co przeszkadza w odchudzaniu. Badania dowodzą, że pracownicy w biurach gdzie łatwo dostępne są niezdrowe przekąski jedzą ich więcej niż ci, którzy muszą zrobić co najmniej 6 kroków do czegoś słodkiego lub słonego.


Podobnie wygląda umiejscowienie jedzenia w lodówce. Połóż warzywa na półce, która jest najbardziej widoczna, a przypomną ci o tym żeby jeść zdrowo.


Co piątek przymierz swój ulubiony ciuch


Zdecydowana większość osób żegna się ze swoimi celami na weekend. Aby tego uniknąć co piątek załóż na siebie ulubione spodnie, sukienkę, albo coś innego co lubisz w swojej szafie. Jeśli ubrania są zbyt ciasne, powinny motywować Cię do kontynuacji walki z wagą. Jeśli jednak na ciele widoczny jest postęp, będzie to tylko dodatkowa zachęta do utrzymania planów nawet na weekend.


Pozbądź się nadmiaru wody z organizmu


Czy wiesz, że zatrzymywanie wody w organizmie powoduje wrażenie większej otyłości niż rzeczywisty tłuszcz? Woda, która pozostaje w ciele, powoduje obrzęk kostek i twarzy, cellulit i pozorną otyłość. Spowalnia również proces utraty wagi, a nawet go zatrzymuje. WaterOut to mieszanka wybranych i klinicznie potwierdzonych skutecznych substancji, które zmniejszają rozmiar talii, kostek i łydek. Uwolniają wątrobę, normują trawienie i usuwają toksyny, a wyniki widoczne są bardzo szybko.

Dzięki tym prostym sztuczkom i zastosowaniu WaterOut utrata masy ciała zakończy się sukcesem, a nadmiar wagi będzie tylko wspomnieniem z przeszłości.