Jak uniknąć dodatkowych kilogramów podczas Świąt?

Święta Bożego Narodzenia to najpiękniejszy czas w roku. Czy Twój brzuch uważa tak samo? Imprezy służbowe, obiady rodzinne i spotkania z przyjaciółmi są bardzo przyjemne i wszyscy je uwielbiamy, jednak wiążą się one z ogromną ilością niezdrowego jedzenia i alkoholu. Czujesz jak tyjesz w oczach? Nie musi tak być! Teraz możesz zjeść ciastko i pozostać w formie!  Wystarczy, że podczas celebracji świąt zastosujesz kilka prostych trików, które pozwolą Ci uniknąć dodatkowych kilogramów.

1. Rusz się 

Podczas spotkań z bliskimi, delektowania się świątecznymi potrawami i oglądania telewizji, łatwo zapomnieć o aktywności fizycznej. To duży błąd! Wstań od od stołu, poświęć chwilę na krótkie rozciąganie i wyjdź na spacer. Przechadzka trwająca od 30 do 60 minut poprawi Twoje krążenie krwi i przyspieszy metabolizm. Możesz spalić zjedzone bez specjalnego wysiłku

2. Zjedz zanim wyjdziesz

Omijanie posiłków nigdy nie jest dobrym pomysłem. Nie rezygnuj ze swojej rutyny tylko dlatego, że planujesz odwiedzić kogoś bliskiego. Jeżeli Twój organizm jest przyzwyczajony do określonych godzin posiłków, zrezygnowanie np. z obiadu, poskutkuje uczuciem ogromnego głodu. W efekcie, zjesz o wiele więcej kalorii niż zakładałeś. 

3. Jedz mniej, ale częściej.

Rozłóż posiłki równomiernie w ciągu dnia, aby uniknąć przejadania się. Dzięki temu łatwiej utrzymasz stały poziom cukru we krwi i będziesz podejmować lepsze decyzje jedzeniowe. W rezultacie unikniesz dodatkowych kilogramów i złego samopoczucia

4. Pij dużo wody i zrezygnuj z alkoholu

Zawsze bądź nawodniony. Pragnienie może być w łatwy sposób mylone z głodem, dlatego zamiast po wodę często sięgamy po coś do jedzenia. Upewnij się, że w ciągu dnia pijesz wystarczającą ilość płynów – zwłaszcza przed głównymi posiłkami. Jedna lub dwie szklanki wody wypite przed obiadem lub lunchem, zredukują ilość zjedzonych kalorii i pomogą Ci szybciej schudnąć. Dobra rada: zrezygnuj z alkoholu na rzecz wody mineralnej. Napoje alkoholowe nie tylko dostarczają pustych kalorii, ale także odwadniają

5. Zawsze planuj z wyprzedzeniem

Jeżeli organizujesz przyjęcie, zawsze przyrządzaj zdrowsze i mniej kaloryczne alternatywy tradycyjnych potraw. idziesz w gości? Przynieś ze sobą zdrowe przekąski, zrób sałatkę lub upiecz niskokaloryczne ciasto.Gospodarz z pewnością doceni Twoją pomoc!  

Dla lepszych efektów zamów AdipoSlim STRONG, który pomoże Ci: 

  • kontrolować apetyt 
  • spalać kalorie podczas jedzenia 
  • zamieniać tłuszcz w energię 

Maksymalne efekty bez wysiłku. Czy szczupła sylwetka to nie Twój wymarzony prezent?