Jak pokonać zachcianki na jedzenie?

Dobrze wiesz, które Twoje nawyki nie służą zdrowiu, ale po prostu bardzo trudno z nimi zerwać...

Na szczęście istnieje sporo kroków, które możesz podjąć, żeby „oszukać” swój umysł i skłonić siebie do poświęcania mniejszej uwagi jedzeniu. To niełatwe, ponieważ zawsze, kiedy musimy powiedzieć zdecydowane „Nie!” jedzeniu, które kochamy, negatywnie odbija się to na naszym humorze, a gorszy nastrój z kolei prowadzi do większego apetytu na przyjemności. Łatwo wpaść w takie błędne koło smutku tłumionego przekąskami.


Jak zacząć?

Na start możesz wypróbować kroków, które zebraliśmy dla Ciebie w tym artykule. Możesz postawić je już dzisiaj, żeby jak najszybciej znaleźć się na drodze do zdrowszego i smuklejszego życia:

  1. Kontroluj swój apetyt przez przestrzeganie godzinowego planu posiłków. Celuj w 5 posiłków dziennie i postaraj się żadnego nie pominąć. Proteiny to Twoi najlepsi przyjaciele, bo pomagają Ci czuć się najedzonym i zadowolonym na dłużej.

  2. Zidentyfikuj i zredukuj czynniki stresowe, które powodują, że Twój apetyt gwałtownie wzrasta. Emocjonalne jedzenie jest powodowane niszczącym stresem, więc eliminowanie go to prosta droga do sukcesu.

  3. Pozbądź się jedzenia, na które najbardziej masz ochotę. Niezależnie od tego, czy są to chipsy, lody, czekoladowe ciasteczka – którykolwiek z fast-foodów i niezdrowych przekąsek kusi Cię najmocniej, czas się z nim pożegnać. Znikną z widoku, znikną z serca!

  4. Wypij trochę wody, a potem jeszcze więcej wody! To możliwe, że nasz mózg myli głód z pragnieniem, więc upewnij się, że utrzymujesz optymalne nawodnienie w ciągu dnia – to może pomóc zredukować apetyt na jedzenie.

  5. Wysypiaj się. Niedosypianie rozregulowuje hormony związane z apetytem, nie można więc nie doceniać siły 7-8 godzinnego snu. Regularny odpoczynek do klucz do produktywnego dnia.

  6. Świadomie kieruj swoim stylem życia. Każdy z nas wytwarza w sobie nawyki, więc to bardzo ważne, aby świadomie odwracać uwagę od zachcianek na niezdrowe jedzenie, kiedy tylko się pojawią. Wracaj z pracy inną drogą, żeby nie zatrzymać się w cukierni. Zadzwoń do koleżanki albo wykonaj szybką praktykę jogi, kiedy zamiast do łóżka masz ochotę podejść do lodówki.

Dieta sirtuinowa

Istnieje wiele innych strategii i diet do wypróbowania, ostatnio modna stała się taka, która opiera się – uwaga – na czarnej czekoladzie, czerwonym winie, jarmużu, jagodach i kawie. Kierując się wskazaniami twórców diety, tak zwana dieta sirtuinowa ma aktywować „chudy gen” i wspomagać utratę wagi.

Brzmi wyśmienicie, ale jeśli nie chcesz jeszcze uzależniać swojego zdrowia od diety składającej się z Cabernet Sauvignon i jarmużu, istnieje inna łatwo dostępna opcja, która działa podobnie – zwiększa adiponektynę, tzw. hormon odchudzający.

Aktywuj hormon ochudzający

4 główne składniki AdipoSlim EXTREME aktywują brunatny tłuszcz - tłuszcz odpowiedzialny za termogenezę (spalanie tłuszczu w celu wytworzenia ciepła). W ten sposób zamienia twoje ciało z powrotem w maszynędospalaniatłuszczu, którą było, gdy byłeś młodszy! Oprócz spalania tłuszczu, potężnaformuła zapobiega również wzrostowi komórek tłuszczowych, dzięki czemu jesteś szczuplejszy i szczęśliwszy!

Produkt doskonale współgra z HungerBlockEXTREME, który jest prawdziwą gwiazdą pokazu dzięki rewolucyjnemu preparatowi tłumiącemuapetyt, po którym w ciągu kilku tygodni można spodziewać się znaczącychefektówodchudzających! Ciekawi Cię, na czym polega sztuczka?

Kapsułki pomagają przekonać mózg, że nie jesteś już głodny, co skutkuje redukcją nawet o 600 kcal każdego dnia. Pomimo mniejszego spożycia kalorii, Twoja masa mięśniowa i poziom energii pozostają nienaruszone!


Produkty dla Ciebie

SPALACZ TŁUSZCZU Z BRZUCHA
-60%
Cena promocyjna 39,90 zł Cena regularna 99,90 zł
Zobacz produkt