Powiedz mi jaką masz sylwetkę, a ja powiem Ci jak schudnąć!

Każda kobieta jest wyjątkowa - mamy różne osobowości, nawyki i kształty. Ze względu na te różnice (zwłaszcza różnice w kształtach), sposoby w jakie się odchudzamy też powinny się różnić.

Sylwetka "jabłuszko"

Osoby o tym kształcie zwykle mają szczupłe nogi i ręce, a tłuszcz gromadzi się w okolicy brzucha. Dlatego też priorytetem dla tego typu sylwetki jest  zredukowanie tkanki tłuszczowej w tym miejscu.

Zalecenia:

  • ćwiczenia aerobowe, ćwiczenia typu cardio, bieganie lub jazda na rowerze
  • jeśli chodzi o jedzenie, zaleca się zrezygnowanie z cukru oraz ograniczenie pieczywa, makaronu i innych produktów z białej mąki
  • spożywaj duże lilości warzyw, nabiału i produktów o wysokiej zawartości błonnika
  • do odkładania się tłuszczu w okolicy brzucha przyczynia się również stres. Warto spróbować jogi lub medytacji w celu zredukowania stresu
  • dla szybkich i długotrwałych rezultatów polecamy pakiet Żegnajcie, kilogramy!
 
 

 Kształt "gruszka"

Charakterystyczną cechą tej sylwetki jest tłuszcz, który gromadzi się w okolicy bioder. Priorytetem powinno być wzmocnienie ramion i rąk, aby zrównoważyć proporcje.

Zalecenia:

  • bieganie, pływanie i trening siłowy na wzmocnienie górnych partii ciała
  • jeśli chodzi o jedzenie, zaleca się unikanie słonych przekąsek takich jak czipsy, bardzo słodkich deserów oraz produktów smażonych
  • spożywaj produkty bogate w białko, które pomagą ci w budowie mięśni, nie zapominaj o odpowiednim nawadnianiu organizmu
  • aby przyspieszyć rezultaty, sięgnij po pakiet Szybkie rezultaty
 

 Figura "klepsydry"

Osoby o figurze klepsydry mają zwykle duży biust i biodra i wąską talię. Priorytetem dla osób o tej sylwetce powinno być wzmocnienie całego ciała i wyrzeźbienie sylwetki.

Zalecenia: 

  • najlepszym rozwiązaniem jest połączenie ćwiczeń aerobowych z bieganiem, twoim celem powinno być wzmocnienie rąk i nóg, a także utrzymanie wąskiej talii dzięki ćwiczeniom mięśni brzucha
  • jeśli chodzi o jedzenie, zaleca się odstawienie słodyczy, tłustego nabiału oraz tłustego mięsa
  • pamiętaj, aby dostarczyć sobie odpowiedniej ilości białka i błonnika
  • aby osiągnąć długotrwałe rezultaty bez eefktu jojo, polecamy BootBurn Strong Active 1000