Detoks – sposób na powrót do formy

Niestety, w tym roku znowu lato kończy się zbyt wcześnie. Z urlopu wróciłaś z masą dobrych wspomnień i napełniona dobrą energią. Ale co, jeśli oprócz pięknej opalenizny przywiozłaś z wakacji także dodatkowe kilogramy?

Lato – czas na relaks

Od wiosny ciężko pracowałaś, aby latem bez skrępowania paradować po plaży w odsłaniającym ciało bikini? Cel osiągnięty! Ale słoneczna pogoda i wakacje wiąże się z większym apetytem na życie. Czerpiemy z niego radość pełnymi garściami – jest cudownie! Tylko kto może odmówić lodów po poranku spędzonym nad wodą? Albo kufla piwa wieczorem w towarzystwie przyjaciół… Spójrzmy prawdzie w oczy – podczas wakacji łatwiej przybrać na wadze. I nie ma w tym nic złego.

Nowy początek

Wszystkie wakacyjne przyjemności generują jednak rachunek do zapłacenia. W tym przypadku koszty, które ponosimy, to nadmiarowe kilogramy. Często dokładnie te, z którymi walczyłaś wiosną. Ale nie martw się – mamy na to sposób! A wrzesień to idealny miesiąc na nowy start.

Zacznij od detoksu

Doskonałym sposobem na oczyszczenie organizmu i przywrócenie Twojemu ciału równowagi po letnich szaleństwach jest detoks. Nie oznacza to, że musisz pościć i pić tylko wodę, katując się przez wiele dni. Detoks też może być przyjemny!

Co jeść podczas detoksu?

Przede wszystkim radzimy odstawić ciężkie potrawy, tłuszcze, duże ilości cukru i alkohol. Spróbuj wrócić do zdrowej i zrównoważonej diety. Dodatkowo możesz wspomagać swoje ciało ziołowymi herbatami, które pomogą Ci się oczyścić i zregenerować. Nie zapominaj także o tym, aby pić dużo wody!

Jakie potrawy wybierać:

  • Świeże oraz sezonowe owoce i warzywa: nasycą Cię i dostarczą Ci wszystkich potrzebnych witamin i minerałów. Wybierz ekologiczne produkty, które nie napełnią Cię dodatkowymi toksynami!
  • Chude białka: ich źródłem jest białe mięso, takie jak kurczak i indyk. Możesz także sięgnąć po ryby (tuńczyk, dorsz, a może łosoś?).
  • Jogurt o niskiej zawartości tłuszczu: idealny na śniadanie lub w charakterze przekąski.
  • Produkty pełnoziarniste: chleb i makaron nie są zalecane podczas detoksykacji. Spożywaj je z umiarem i wybieraj te wykonane z mąki pełnoziarnistej – są bogatsze w składniki odżywcze.
  • Zdrowe tłuszcze: łyżeczka oliwy z oliwek świetnie podkręci smak potraw. Wypróbuj też awokado, które jest bogate w zdrowe kwasy tłuszczowe i dobrze smakuje w koktajlach lub na kromce pełnoziarnistego pieczywa.
  • Przekąski: aby uniknąć wchłaniania pustych kalorii, zawsze noś przy sobie orzechy, np. migdały lub orzechy laskowe i sięgaj po nie w razie potrzeby.

Błonnik!

Aby pomóc organizmowi wyeliminować toksyny, niezbędne są włókna błonnika: wiążą toksyny i wydalają je z organizmu. Regulują także trawienie i sprawiają, że dłużej czujesz się najedzona.


PsylliSlim – jagodowy napój bogaty w aktywne włókna błonnika:

  • Poprawia wchłanianie składników odżywczych
  • Pomaga w utracie dodatkowych kilogramów
  • Przyczynia się do szybszego trawienia i usprawnia metabolizm
  • Zwiększa uczucie sytości