5 sposobów na redukcję cellulitu

Tak naprawdę jest na to tylko jeden sposób. Ale mamy też trochę dobrych wiadomości!

Podsumujmy najpierw informacje o cellulicie.

98% kobiet ma cellulit. To irytujący mały fakt i nikomu z nas się to nie podoba.

Istotą cellulitu jest podskórna warstwa tłuszczowa naszej skóry. Ale nie ma dwóch identycznych przypadków.

Gdybyśmy porównali podskórne warstwy tłuszczowe u różnych kobiet, zobaczylibyśmy, że każda osoba ma inny rozmiar i liczbę komórek tłuszczowych. W niektórych przypadkach cellulit byłby bardziej widoczny niż w innych.

Problem cellulitu pojawia się, kiedy niektóre z komórek zaczynają się powiększać.

Komórki tłuszczowe mogą zwiększyć swój rozmiar nawet 50 razy.

Powiększone zaczynają blokować limfę i naczynia włosowate, budując małe tamy, w których wszystkie odpady zaczynają się gromadzić, tak jak w rzekach. Rujnuje to otoczenie – w naszym przypadku sieć kolagenową, strukturę skóry.

Gdybyśmy o tym wiedzieli, moglibyśmy to zatrzymać. Ale zanim zobaczymy zmiany w zewnętrznej warstwie na skórze, komórki tłuszczowe zdążą powiększyć się ponad normę, a ciało smukulować toksyny, dojdzie też do zbyt dużego uszkodzenia sieci kolagenowej.

1 zła i 1 dobra wiadomość

Zła wiadomość jest taka, że nie można zmniejszyć liczby komórek tłuszczowych. Gdy znajdą się w Twoim ciele, pozostaną tam na zawsze. Najchętniej gromadzą się w okolicy brzucha i pośladków.

Dobrą wiadomością jest to, że możesz zmniejszyć ich rozmiar i rozwiązać główną przyczynę. Udowodniono, że utrata masy ciała wiąże się ze zmniejszeniem cellulitu, ale lepszym określeniem na to byłaby utrata tłuszczu.

5 wskazówek, jak zmniejszyć komórki tłuszczowe pod skórą i zredukować cellulit

Nie przejmuj się kaloriami, po prostu skup się na jedzeniu tylu pełnowartościowych produktów, ile jesteś w stanie.

Duża część procesu wzrostu komórek tłuszczowych to hormony. Działają najlepiej, gdy jesz szeroki wybór świeżych, nieprzetworzonych produktów. Jedz, co tylko zechcesz, i staraj się ograniczyć spożycie cukru, olejów, soli i żywności pakowanych w ładne pudełka, ale bez wartości odżywczych.

Aktywność fizyczna

Ruszaj się, jak tylko chcesz. Po prostu utrzymuj przepływ krwi i spróbuj zbudować mięśnie.

Im bardziej rozrastają się komórki mięśniowe, dzięki regularnej aktywności fizycznej, tym więcej energii będą potrzebować. Im więcej potrzebują, tym więcej możesz jeść. Albo, jeśli odwrócimy sytuację, im więcej masz mięśni, tym więcej zgromadzonego tłuszczu zużyjesz na energię, jeśli będziesz jeść tyle samo.

Powiedzmy, że zjesz więcej, niż to potrzebne. Im więcej miejsca do przechowywania w komórkach mięśniowych, tym większa szansa, że insulina będzie mogła zostawić energię tam, zamiast przenosić ją do komórek tłuszczowych i przechowywać w postaci tłuszczu.

Aktywność fizyczna buduje mięśnie i spala energię. Czyli działa 2-w-1. To bardzo ważne!

Jeśli naprawdę chcesz mocno redukować cellulit za pomocą aktywności fizycznej, najlepiej wybrać sport wytrzymałościowy o niskiej intensywności. Ćwicz przynajmniej przez 2 godziny. Po 90 minutach aktywności takich, jak jazda na rowerze lub wędrówki, zabraknie energii w mięśniach. Wtedy organizm zacznie wykorzystywać energię z rezerw tłuszczu.

Najlepsze w tym jest to, że nie musisz trenować więcej niż raz lub dwa razy w tygodniu. Upewnij się tylko, że z tego powodu nie jesz zbyt dużo.

Stosuj masaż i używaj kremu z kofeiną

Niektóre tricki są całkowicie proste i aktualne. Udowodniono, że masowanie problematycznych obszarów przy użyciu kremu do ciała zwierającym kofeinę zmniejsza cellulit.

Pij dużo wody

Cellulit to problem złego metabolizmu i leniwej limfy. Picie co najmniej 2 litrów wody (lub herbaty, zielona herbata jest świetna) codziennie to dobry początek. Dobrym wyborem jest także zainwestowanie w wysokiej jakości napój moczopędny. Dają widoczne i niezwykle szybkie wyniki odchudzania, więc są bardzo popularne.

Zmniejszaj komórki tłuszczowe przy wsparciu spalacza tłuszczu

Trudno byłoby pozbyć się cellulitu przy pomocy samego spalacza tłuszczu (ponieważ nadal potrzebujesz mięśni i zdrowej skóry na problematycznych obszarach), ale zdecydowanie jest to pomoc w spalaniu tłuszczu.

Dzięki FatBurn EXTREME możesz spalić do 24% tłuszczu więcej – to działa nawet podczas odpoczynku. Możesz wziąć do przed treningiem, jazdą na rowerze do miasta lub wycieczką przyrodniczą.

Produkty dla Ciebie

SPALACZ TŁUSZCZU
-51%
Cena promocyjna 49,00 zł Cena regularna 99,90 zł
Zobacz produkt