5 nawyków, które pomogą Ci stracić wagę. Potwierdzone naukowo!

Najnowsze badania  pokazują, jak duży wpływ na odchudzanie może mieć praca nad zdrowymi nawykami i eliminowanie tych negatywnych. Okazuje się, że nawet najprostsze zmiany robią ogromną różnicę. Nie wiesz od czego zacząć? Czytaj dalej…

Oto 5 sprawdzonych i łatwych do wprowadzenia nawyków, które w znacznym stopniu wpłyną na Twoje odchudzanie.

Zachowaj regularność

Twoje posiłki powinny stać się rutyną. Jeśli jesz o tej samej porze każdego dnia, masz większe szanse na zrzucenie dodatkowych kilogramów. Jak? Jeśli trzymasz się ścisłego planu jedzenia, rzadziej sięgasz po przekąski między posiłkami z nudów lub dla rozrywki. Po prostu!

Dla jeszcze lepszych efektów, włącz do swojej codziennej rutyny Slimmiccino. To kawowy napój, który hamuje nadmierny apetyt, pomaga ograniczyć gromadzenie się tłuszczu i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Zawsze bądź przygotowany

Przestrzeganie diety będzie łatwiejsze, jeśli wcześniej zaplanujesz posiłki i zawsze będziesz przygotowany. Kiedy wychodzisz z domu, wiedząc, że nie wrócisz tu w ciągu dnia, aby móc dotrzymać ustalonego harmonogramu jedzenia – zabierz posiłki ze sobą.

Zdrowe przekąski, które możesz zabrać ze sobą na wynos to na przykład świeże owoce, orzechy lub domowe batony z granoli. Nie dopuszczaj do sytuacji, w których musisz sięgać po ciastka lub chipsy z braku innych opcji. To łatwa i smaczna zmiana.

Spaceruj

Chodzenie to jeden z najprostszych i równocześnie najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie swojej aktywności fizycznej. Nie wymaga sprzętu do ćwiczeń ani specjalnej odzieży sportowej. Po prostu załóż wygodne tenisówki i wyjdź na zewnątrz.

Każdego dnia postaraj się przejść  10,000 kroków. Jeśli czujesz, że nie masz wystarczająco czasu na codzienny godzinny spacer, zastosuj niewielkie zmiany w swojej codziennej rutynie, aby zmaksymalizować aktywność. Wybierz schody zamiast windy, wysiądź na wcześniejszym przystanku lub zaparkuj samochód dalej. Zwiększaj swoje tętno każdego dnia i obserwuj, jak duża to zmiana dla Twojego ciała.

Ze Slimmiccino możesz być pewien, że nie zabraknie Ci do tego energii.

Spójrz po raz drugi

Zrób eksperyment. Napełnij małą miseczkę ryżem. Czy to wygląda na dużą porcję? Czy myślisz, że uda Ci się nasycić tą porcją? Prawdopodobnie tak.

Teraz spróbuj umieścić tę samą ilość ryżu w ogromnej misce do serwowania sałatek. Teraz wydaje się, że jest go bardzo mało, prawda? Z pewnością możesz zjeść więcej? Błąd! Nie popełniaj go.

Zachowaj ostrożność przy nakładaniu porcji na talerz. Być może przepełniasz swój talerz, a mimo to zawsze kończysz posiłek, który przygotujesz. Spróbuj zjeść z mniejszego talerza i nie sięgaj po dokładki. Po zakończeniu posiłku wypij szklankę wody i odczekaj co najmniej 5 minut. Jeśli po tym jesteś nadal głodny – tylko wtedy możesz sięgnąć po dokładkę.

Dobrej nocy i żegnaj tłuszczu!

Sen jest niezbędny w procesie odchudzania. Niektórzy twierdzą, że zdrowa dieta i odpowiednia ilość ćwiczeń fizycznych mogą nie przynieść satysfakcjonujących rezultatów, jeśli nie zadbasz o regularny sen.

Podobnie jak w przypadku posiłków, postaraj się ustalić i przestrzegać harmonogramu snu – zasypiaj i budź się każdego dnia o tej samej porze. Postaraj się przesypiać minimum 7 godzin (ale najlepiej 8) każdej nocy.

Aby pomóc Ci szybciej zasnąć i spalić jeszcze więcej tłuszczu podczas snu, do swoich nawyków włącz  NightBurn STRONG.  Pomaga stłumić nocny głód i zapobiega przekształcaniu kalorii w tłuszcz. Pomaga również przyspieszyć metabolizm i utrzymać wątrobę w dobrej formie.

Teraz możesz zamówić go w specjalnej cenie >>