10 zasad odchudzania

Czy skuteczne schudnięcie wydaje Ci się wyzwaniem ponad Twoje siły? Pamiętaj, nie ma rzeczy niemożliwych! Musisz podjąć nieco aktywności fizycznej, dodać zdrową dietę oraz zadbać o suplement diety, który da Ci dodatkowy impuls do utraty wagi. Ale uważaj, aby wybrać dobrze! Skorzystaj z naszych praktycznych porad i zacznij czuć się świetnie!

1. Woda – Twój sprzymierzeniec w odchudzaniu

Twoje ciało w 70% składa się z wody. Jest to zatem najważniejszy, niezbędny do życia, element. Zastanów się, czy pijesz co najmniej 2 litry wody dziennie? Pamiętaj, że woda nie zawiera kalorii, a przy tym doskonale stymuluje jelita.

2. Warzywa pomogą Ci schudnąć

Warzywa to podstawowy składnik diety odchudzającej. Szybko się nimi nasycisz, są mało kaloryczne i bogate w witaminy i minerały. Możesz jeść je w postaci sałatek, kremowych zup lub kolorowych koktajli.

3. Białko – konieczne do zmniejszenia masy ciała

Białko jest bardzo ważnym elementem zdrowej diety. Proteiny przedłużają uczucie sytości, nie podnoszą poziomu cukru we krwi i zapobiegają nagłym napadom głodu.

4. Jedz powoli!

Jedzenie w pośpiechu nie jest dobre ani dla Twojego trawienia, ani dla Twojej wagi. Kiedy jesz szybko, często pochłaniasz większą porcję niż potrzebujesz, ponieważ nie dajesz swojemu ciału czasu, aby wysłało do mózgu impuls o zaspokojeniu głodu. Jedząc wolniej, zjadasz mniej.

5. Suplementy diety – czy są potrzebne?

Zastanów się nad celem, jaki chcesz osiągnąć. Nowa dieta i zmiana nawyków może być trudna do zachowania, zwłaszcza na początku. Dzięki dobremu produktowi, możesz przyspieszyć proces odchudzania oraz zwiększyć swoją motywację i determinację. Odpowiedni suplement diety wzmocni efekty odchudzania i pomoże Ci nie poddać się, kiedy przyjdzie pierwszy kryzys.

6. Uprawiaj sport

Odpowiednia dawka aktywności fizycznej jest niezbędna, aby zachować zdrowie, poprawić samopoczucie i przyspieszyć efekty odchudzania. Ale to nie wszystko. Uprawianie sportu wzmacnia działanie układu odpornościowego i sprawia, że czujesz się dobrze.

7. Znajdź dla siebie czas

Kiedy już zdecydujesz się wprowadzić do swojej codzienności więcej ruchu, wygospodaruj na niego czas. Zacznij od prostych czynności: spacerów, tańca, zabawy na świeżym powietrzu z dziećmi, jazdy na rowerze do pracy. Znajdź czas dla siebie i po prostu baw się dobrze!

8. Spaceruj

Czy wiesz, że już tylko 30 minut marszu dziennie może znacząco wpłynąć na Twoje zdrowie? Spacer przyspiesza krążenie (= mniej cellulitu!) i pomaga utrzymać wagę, ale to nie wszystko. Zapobiega też chorobom związanym z krążeniem i poprawia ogólną kondycję ciała. Pozytywnie wpływa również na Twoje zdrowie psychiczne!

9. Nie stresuj się

Każdy z nas zmaga się w swoim życiu ze stresem. Niestety, kortyzol (hormon stresu) zwiększa apetyt – kiedy jesteś zdenerwowana, masz ochotę na niezdrowe jedzenie! Każdego dnia znajdź trochę czasu tylko dla siebie i wykorzystaj go na relaks i oczyszczenie umysłu. Możesz np. pójść do parku, albo zaparzyć ulubioną herbatę – w ten sposób zmniejszysz skutki stresu.

10. Skorzystaj z profesjonalnej pomocy

Aby schudnąć i wyrobić sobie zdrowe nawyki, zadbaj o odpowiednio zbilansowaną dietę, aktywność fizyczną i suplementy diety, które będą Cię wspierać na co dzień.

Takie wsparcie zapewni Ci specjalnie stworzony przez naszych ekspertów zestaw Misja Płaski Brzuch. W jego skład wchodzą 4 innowacyjne produkty, które nie mają sobie równych we wspomaganiu odchudzania.

Taki zestaw to przepis na sukces! Twoje ciało Ci za to podziękuje!

Wypróbuj nasz pakiet Misja Płaski Brzuch i zobacz, jak Twoje ciało zmienia się z dnia na dzień.